אנטיביוטיקה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לקחתי אוגמנטין 500 - 3 כדורים ביום במשך שבוע עקב טיפול כירוגי במרפאת שיניים, ולא ידעתי שאני בהריון. לפי החישוב שערכתי מיום הביוץ הייתי בשבוע השני להריון כשלקחתי את האנטיביוטיקה, האם זה עלול לגרום לנזק או בעיות והאם יש איזושהיא בדיקה שעלי לבצע בעקבות המקרה ? אני בת 35 , 2 הריונות תקינים וזה השלישי. תודה.
אוגמנטין נחשבת כתרופה המותרת בהריון בהתויות הנכונות. השבועיים הראשונים של ההריון נחשבים "הכל או לא כלום" כלומר במידה ולא ארע דבר בשל נטילת התרופה סביר להניח שלא תהיה לו השפעה נוספת. הסבר מעמיק תוכלי לקבל ביעוץ טרטולוגי אצל פרופ' מרלוב בבילינסון, פרופ' אור-נוי בירושלים ובמרכז למידע תרופתי בבי"ח אסף הרופא.