כאבים בטבור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם אני בשבוע 32 ומרגישה מן משיכות בפופיק, כאילו משהו מושך לי מבפנים- האם זה נורמלי? בנוסף, מרבית תנועות העובר שלי הם פנימה לכיוון האיברים הפנימיים, שלפוחית השתן ובכלל, מה זה אומר?
אם הבעיטות פנימה, זה אומר שהעובר נמצא עם הגב לכיוון דופן הבטן והרגליים פנימה. משיכות בפופיק זה מכיוון שהרחם לוחץ על הפופיק מבפנים.
לגבי אופי התנועות כלפי פנים- כנראה שאת צודקת. תחושות של משיכות בטבור יכולות לנבוע מהרבה סיבות- מתח של רצועות הרחם,תחושת צירים ועוד. נראה שמדובר בתחושות שכיחות בשלב זה של ההריון