האם אני בהריון ? דחוף!!!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום היום בבוקר עשיתי בדיקת דם כמותית והתוצאה שיצאה היא 18927 . מה זה אומר ? האם אני בהריון ?!!!! הרופא שלי מקבל רק מחר ואני חסרת סבלנות ובמתח . . . לתשובתכן המהירה אודה
את בהריון. מזל טוב!!!
לא רק שאת בהריון אלא את בהריון מתקדם ונראה תקין ביותר! מזל-טוב! בהצלחה!
:-))
היי לילך בתגובה שלך כתבת שאני בהריון מתקדם ותקין , לפי מה את יודעת את זה ? כמה מתקדם ? כי נכון לעכשיו אני סובלת מכאבי בטן (כמו כאבי מחזור) יותר חדים מהכאבים המקוריים, האם זה תקין ? אני אמורה לחזור על הבדיקה בשבוע הבא כדי לודא שההריון אכן תקין , האם יש סיבה לדאגה , או שאני באמת יכולה להתחיל לשמוח . . .?