חיידק הליסטריה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בשנה האחרונה עברתי שתי הפלות (במרץ 2001 ובדצמבר 2001) עקב מות העובר בסביבות שבוע 7-8. היוםן קראתי כתבה בעיתון כי נתגלה חיידק הליסטריה בגבינות מחברה מסויימת. אני אוכלת מידי יום ביומו גבינה שמיוצרת על ידי חברה זו. האם ייתכן קשר כלשהו? האם ייתכן שנדבקתי בחיידק וזה גרם להפלות? האם יש תופעות כשנדבקים בחיידק כך שאוכל לשלול הידבקות? אני מנסה כיום להיכנס שוב להריון האם ניתן לבדוק נוכחות של חיידק זה? תודה
הי מיכל, דבר ראשון, משתתפת בצערך... ברור שמה שציינת יכול לגרום להפלות אבל מכיוון שעברת כבר 2 הפלות כדאי לך לפנות לייעוץ נרחב יותר- יעוץ גנטי, בדיקות שונות לקרישת הדם וכד'. בהצלחה!