בריחת שתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם לאחר הלידה בריחת השתן עוברת?
לקריאה נוספת והעמקה
יש לעבור בדיקה גינקולוגית ותשאול ע"י רופא נשים על מנת לברר את הסיבה לבריחת השתן. חסר מידע כגון מתי התחילה בריחת השתן,באיזה מצבים היא מתרחשת ,האם יש בריחת שתן לילית,האם יש גם תכיפות ודחיפות במתן שתן וכו
שלום, ברוב המקרים בריחת השתן נוצרת בזמן שיעול או מאמץ אחר, אני בשבוע 32 להריוני ה - 3 הפד תמיד לח ורטוב כמעט מחודש רביעי כל הזמן. רופא הנשים אמר שזו בריחת שתן מבלי לבדוק אותי גניקולוגית. אני מקווה שזו לא דליפת מיים איך אפשר לדעת?