תרופות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אז הפעם זה כנראה הצליח אתן יודעות אם ניתן לקחת ADVIL נגד כאבי ראש? ניתן לטוס לחו"ל בלשבים כל כך מוקדמים?
לפי מה שרופאה אמרה לי ניתן לקחת אקמול ואופטלגין אני לא יודעת לגבי ADVIL ואם הכל תקין אז יש לי חברה שטסה בחודש הראשון ולא היתה שום בעייה! בהצלחה
אם אני לא טועה ניתן לקחת אותו עד חודש שמיני ואז לא מומלץ. בכל אופן שווה לך להתייעץ גם עם המרכז הטטרוגני בירושליים, או לקבל מידע נוסף בספר של עמוס בר בו יש פירוט על כל התרופות.