בדיקות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנהי בתחילת ההריון שלי והרופא נתן לי רשימת בדיקות מומלצות לבחירה. רציתי לדעת מה מתוכן כדאי ומאוד מומלץ למרות שזה לא נכנס לסל הבריאות. (זה הריון ראשון שלי לאחר הרבה טיפולי פוריות) 1. סיסי שילייה 2. שקיפות עורפית 3. סקירת מערכות מוקדמת מורחבת 4. מי שפיר 5. סקירת מערכות מורחבת תודה
הי לינה, קודם כל, מזל- טוב!!! לא ציינת בת כמה את ולכן הבדיקות, השנייה, השלישית והחמישית הן השכיחות ביותר. לגבי סיסי שיליה ומי שפיר- תלוי בגיל שלך, בהריון עצמו ובתוצאת בדיקת החלבון העוברי שתעשי בשבוע 17. בהצלחה!
הי לינה, קודם כל, מזל- טוב!!! לא ציינת בת כמה את ולכן הבדיקות, השנייה, השלישית והחמישית הן השכיחות ביותר. לגבי סיסי שיליה ומי שפיר- תלוי בגיל שלך, בהריון עצמו ובתוצאת בדיקת החלבון העוברי שתעשי בשבוע 17. בהצלחה!
הי לינה, קודם כל, מזל- טוב!!! לא ציינת בת כמה את ולכן הבדיקות, השנייה, השלישית והחמישית הן השכיחות ביותר. לגבי סיסי שיליה ומי שפיר- תלוי בגיל שלך, בהריון עצמו ובתוצאת בדיקת החלבון העוברי שתעשי בשבוע 17. בהצלחה!