מתי הכי מוקדם.??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מתי אתם חושבות הכי מוקדם אפשרי לדעת בוודאות תשובה להריון גם ע"י בדיקת דם , בדיקת שתן באם הביוץ היה ב- 09.03 תודה כלם שרה
חכי לפחות שלושה שבועות מהביוץ.
צריך לחכות בסבלנות עד לאיחור במחזור. ואז רק ללכת לבדוק בבדיקת דם. בבדיקת שתן בכלל אין סיכוי לראות לפני האיחור. המון בהצלחה
שרה יקרה! בדיקת דם יכולה לתת תשובה כשבוע לאחר הביוץ- כעת כבר תוכלי לקבל תשובה בטוחה! הערכות הביתיות הרגישות יותר מתיימרות לתת תשובות כבר 10 ימים לאחר הביוץ אך מנסיון שלי כדאי לחכות שבועיים ולפעמים אף 15-16 יום. בהצלחה!