איך מזהים צירים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 37, הבנתי שצירים לא באים חזק בבת אחת , אלא מתגברים. אז איך בכל זאת אפשר לדעת שהם אמיתיים? רק לפי התדירות?
אני יכולה רק לתת חוות דעת אישית - בהריון הראשון שלי היו לי צירים שהתחילו ככאבי גב חזקים והמשיכו בחלק התחתון של הבטן. היות וזה היה הריון ראשון פשוט התעלמתי מהנושא גם כשהצירים היו די סדירים. בכל מקרה כשהצירים סדירים, כבר אי אפשר לטעות....זה לא מאוד כואב בהתחלה, אבל התדירות עולה ואיתה רמת הכאב...
לשרונה ופז: זה מאוד פשוט!! צירים אמיתיים כ ו א ב י ם!!! זה מתחיל ככאבי גב ומחזור קלים, הולך ומתחזק ונע לכיוון הבטן. בהתחלה זה מרגיש כמו קילקול קיבה מבחינת ההתכווצויות. בכל מקרה עם צירים אמיתיים לא ניתן להתעלם מהכאבים ולחשוב שזה לא צירים.