תופעות לוואי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני נמצאת בשבוע 4.2 של הריוני הראשון תופעות לוואי שאני חשה הם: כאבי חזה, עייפות האם זה מעיד שמשהוא לא בסדר? אין לי בחילות, הקאות... אני קצת לחוצה כי הבדיקת אולטסאונד הראשונה רק בעוד שבועיים. איזה סימנים חשים אם ההריון לא בסדר? תודה
מזל טוב התופעות שכתבת אופייניות מאוד (חזה/עייפות) הסיבות הן רפואיות ויש מס' ספרים טובים בנושא כמו כן אתר אינטרנט EMAMA.CO.IL לגבי הבחילות ייתכן ויגיעו בהמשך ויכול להיות שלא, עדיף שלא... בהצלחה