דלקת שתן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע ה 25 להריוני. לפני שבוע ביצעתי בדיקת שתן והיום קיבלתי את התוצאות ונבהלתי. בשתן כללי: leucocytes 100 cell שתן מיקרוספיה: leucocytes u/field 26 squamous epithelial cell +++ בקטורלוגיה: urine culture vitek 1. Enterococcus faecalis (group D גדול מ - 100,000 CFU/ml * האם אני צריכה להליץ? הרופאה שלי מקבלת רק מחר, האם אלי לפנות לרופא אחר בנתיים???
הי אורית, מה שהתוצאות אומרות זה שיש לך נוכחות חידקים בשתן ןלכן עליך לקבל טיפול אנטיביוטי. בהצלחה!
נכון. במידה ואינך סובלת יותר מידי ניתן להמתין עד מחר