עזרתכן בפיענוח בדיקת דם להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אתמול עשיתי בדיקת דם לגילוי הריון, התשובה שקיבלתי היא : HCG-B QUALITATIVE (B) 25MUI/IL האם מישהי יכולה לפענח לי ? בספר רשום שאם יש הריון צריך שיהיה כתוב גדול מ... אולם לא הופיע דבר כזה תודה
מזל טוב! את בהריון. כל מספר מעל ל-10 הוא חיובי. היות והתשובה שקיבלת היא כמותית, כתוב לך בדיוק את ערך ההורמון בדמך (25=).
היי נטלי, אני שמחה מאוד אבל... למה כתוב לי qualitative - זה לא איכותי ? נדמה לי ש quantitative זה כמותי... ואם זה איכותי, מה ההבדל ? האם גם תשובה מספרית זו טובה ?. תודה