cmv
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחרונה חטפתי קצת כאבי גרון עם תחושה של התחלת מחלה. האם עלי להיות מודאגת מנגיף ה - CMV האם כדאי לי לבקש בדיקה לגלות שלא נדבקתי חלילה בנגיף? אני בשבוע 24 האם יש סיכון לעוברית שלי בשבוע כזה, ממחלת CMV
תמיד שווה לעשות בדיקה, בעיקר כדיי להרגיע את עצמך. הסיכוי ל- CMV קטן, ואילו הסיכוי שסתם הצטננת גבוה יותר (לא שזה כיף גדול בהריון...) לבריאות.
הצלחת קצת להרגיע אותי, ועכשיו אני מנסה לחשוב שיש תקווה לסתם איזו שפעת בריאה. בחיים לא רציתי כל כך שתהייה לי שפעת. לפחות עד שאעשה את הבדיקה (אני צריכה לקבל הפניה בשבילה מרופא נשים לא?) אהיה פחות היסטרית קצת.