תשובה קצת מבלבלת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ4 ימים שאלתי שאלה בפורום לגבי כך שאיני בטוחה כי הביוץ התקיים בימים 13,14 של המחזור ( מחזור אחרון 25.02) ענתה לי אחת הבנות כי במקרה שלי ימים 12,13 ביוץ והצטרף אליה בבטחון ד"ר גדעוני. מה שאינו ברור לי הוא ף השתמשתי בערכת ביוץ מדיטסט שהראתה שני פסים כהים ביום ה-13 וביום ה-14 כלומר לביוץ היו לי כ -24-36 שעות האם אני טועה ? כלומר הביוץ התרחש בין הימים 14-15 . אז אנא אזנו אותי במקום הנכון כי זה ממש חשוב לי קיימתי יחסים ביום ה-14 ואינני יודעת אולי פיספסתי ? ממתינה לתשובה רוית
הי רוית. האם בדקת ביוץ מדיי יום? אם כן וביום ה-14 התחיל הביוץ (שנימשך 24-36 שעות) אז אולי לא פיספסת. אם ביום ה-12 היה רק פס 1 ב-C וביום ה-13 שני פסים, הביוץ התחיל רק ביום ה-14 ואז לא פיספסת. מחזיקה לך אצבעות ושיהיה במזל ;;0)