ערכי בטא - שאלה לד"ר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום. אני מסיימת את השבוע השישי להריוני (ספירה החל מהיום הראשון לווסת האחרונה). עשיתי בדיקת דם שהראתה ערכי בטא של 9060. קראתי כי הטווח הנורמאלי בשבוע שישי הוא עד 6000. מה זה אומר בעצם? האם יכול להיות שמדובר בתאומים? האם אפשר להבחין בתאומים כבר באולטרה-סאונד הראשון? האם לערכי הבטא יש משמעות לגבי תקינות ההריון? תודה נתנאלה.
הי נתנאלה, בחודש 2-1 ערכי הבטא נעים בין- 200,000-5000 כלומר: במקרה שלך, את כבר בחודש השני ולכן הערכים אצלך תקינים. לגבי תאומים, אפשר לראות באולטרה סאונד בשלב זה אם מדובר בעובר אחד או יותר, כמה שקי מי שפיר יש וכו', כך שרופאך יוכל להגיד לך בדיוק מה יש לך בבטן. בהצלחה!
נכון
תודה על ההתייחסות אעדכן אתכם לאחר הבדיקה שלי ביום חמישי ממני נתנאלה