חייבת תגובה מהר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בנות ! מספר דברים לי אליכם , אני פשוט כבר מיואשת . מנסה מזה מספר חודשים להכנס להריון , לפני כחודשיים עברתי צריבה בין הנרתיק לצוואר הרחם עקב דימומים לאחר קיום יחסי מין . לאחר המתנה של כחודש לאחר הפעולה קיימנו יחסי מין ללא דימומים . בשבועיים האחרונים ביצעתי מדידות חום + ערכה לגילוי הביוץ מחזור אחרון 25.02. עליה בהורמון LH התגלה ביום 13 , קיימנו יחסים ביום ה- 14 . האם יש סיכוי להריון לפי הפרטים הנ"ל ? היום בצהריים שוב קיימנו יחסים ושוב היו דימומים , האם הדימומים יכולים לנבוע מהריון אולי? יכול להיות שטעינו בכך ? האם יש סיכוי כי הדימומים חזרו עקב הבעיה שהיתה לי בעבר שבה עברתי את הצריבה? אשמח אם הרופא גם יענה ממתינה לתשובה רוית
אני מציעה לך לפנות לפורום "פוריות" ב"תפוז". יש שם בנות מנוסות שתשמחנה לעזור.