כאבי גב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע החמישי להריון.ישלי כבר יומיים גב תפוס וכאבים חזקים.יש לי קצת לחץ בתחתית הבטן. לא יודעת מה לעשות? אני שמה קרית חימום שמחוממת במיקרו,האם זה בסדר ומה עוד ניתן לעשות.
היי, אני יודעת שיש חוגים מיוחדים של יוגה לנשים בהריון וגם על טיפולי שיאצו המיוחדים לנשים בהריון שניתנים על ידי מומחים בתחום. אולי זה יכול קצת לעזור? חוץ מזה יש כרית מיוחדת לנשים בהריון המכונה כריתי, שעוזרת מעט לשחרר את העומס מהגב והבטן. הכרית מומלצת גם לאחר ההריון בתקופת ההנקה. שווה לברר.