הריון ברחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הילה יקרה, ניתן לקבוע נוכחות הריון בתוך הרחם או מחוץ לו באמצעות אולטרה סאונד וגינלי, שמתבצע באמצעות החדרת מתמר לתוך הנרתיק. ניתן לראות שק הריון בערך משבוע 5-6. הבדיקה אינה כואבת ואינה לוקחת זמן רב. לא ברור לי אם יש לך דימום או רק הפרשות. לדימום בשליש ראשון של הריון יכולות להיות מספר סיבות, ביניהן הפלה, הריון חוץ רחמי, או סתם דימום שאינו קשור בהפלה וסיבות נוספות. עפ"י הסימפטומים ובדיקת הגניקולוג ניתן לקבוע בדרך כלל. בקשר לטיפול בהריון חוץ רחמי - ישנן מספר שיטות, חלקן ניתוחיות וחלקן אינן ניתוחיות. תלוי בגיל ההריון, וגורמים נוספים... מקווה שעזרתי במעט תרגישי טוב
שלחתי את זה בטעות כשאלה ולא כתשובה....