מחזור לא סדיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר שהפסקתי עם הגלולות לא הגיע המחזור כחודשיים וחצי בבדיקה אצל גניקולוג הסביר לי שיש לי שחלות פוביצסטיות הוא כנראה לא רצה להפחיד אותי לכן לא פירט יותר מידי... האם זה אומר שיהיו לי בעיות ללדת?
הי ענוגה, שחלות פוליציסטיות לא מהוות בעיה בלידה עצמה אך יכולות להוות בעיה להכנס להריון עקב הפרעות בביוץ ובווסת כתוצאה מתסמונת זו. תרופות משרות ביוץ לרוב עוזרות להכנס להריון. אם תקישי למעלה "בחיפוש באתר"- "תסמונת שחלות פוליציסטיות "או:"PCO ", תמצאי מענה לשאלותייך. בהצלחה!