שבוע 37 - המוגלובין בצניחה - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עם שני כדורים ליום - פרנטל ופרוגרד-פוליק, הצלחתי לשמור במשך ההריון על רמה של 11.2 בבדיקות האחרונות הרמה ירדה ל- 10.8. כדי להעלות את הרמה בחזרה האם כדאי להוסיף גם כדורים של שמרי בירה?
דיאנה, הומוגלובין 10.8 זה יפה מאוד , בהריון בדרך כלל הברזל יורד וכן אנו לוקחים תוספים. אני התחלתי את ההריון עם ברזל 11.2 והיום שבוע עשרים ושמונה הוא 10 . תמשיכי לקחת כדורי ברזל ותעקבי אחרי זה , לא נראה מדאיג,
אני מצטרפת לדעתה של הכותבת הקודמת. רמת ההמוגלובין שלך בהחלט תקינה לשבוע 37 תשתדלי לאכול מוצרים עם הרבה ברזל! לולה