הריון ופירסינג
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי פירסינג בטבור . האם עלי להוריד אותו כבר בתחילת ההריון או לא בכלל ? תודה.
מכיוון שהבטן מתרחבת בהריון, אם את לא רוצה שיהיה לך שם חור בגודל של גלגל הצלה, כדאי להוריד. דוגמא דומה, אם כי לא בדיוק, לחברה שלי יש קעקוע של דולפין על הבטן... בהריון הוא נהיה לוויתן!
לאשתי הייתה כתובת של איגואנה בחודש התשיעי היא הפכה לדינוזאור לאשתי הראשונה היה קעקוע של מכונית חיפושית בחודש התשיעי היא הפכה למשאית. אחרי הלידה היא הפכה לטרנטה (גרוטאה)