גיל העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפי תאריך הוסת אחרון שלי אני בשבוע 22 ועפ"י סריקת מערכות גיל העובר מתאים לשבוע 20 באופן כללי הסריקה יצאה בסדר .מה הפירוש של הפרש זה?
לאה שלום! קחי בחשבון 3 משתנים: 1. תאריך הביוץ היה מאוחר יותר מאשר החישוב לפי ווסת אחרונה. 2. לכל מכשיר אולטרסאונד יש סטיה מסויימת - סטיה עד שבוע נחשבת נורמלית 3. כל עובר וגודלו הוא... הגדלים כפי שהם נקבעו הם ממוצעים ובשבועות הללו מתחיל להיות טווח נורמה גדול יותר. אם הרופא לא ציין סיבה לדאגה, הרגעי, ותהני מהמשך ההריון.