הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. קודם כל סליחה שאני הולכת להכניס אתכם לחדר המיטות שלי. אז, ביום שבת עשינו מה שעשינו וביום שני היה לי דימום חלש שהפסיק. יום שבת זה בערך שבועיים מתחילת המחזור הקודם. מה דעתכם? הריון? אני ממש במתח. אסנת
הי אסנת, רק בדיקת דם תאשר או תשלול הריון כך שקשה לנבא מה מצבך. לגבי הדימום, רצוי שתפני לרופאך ותבדקי ע"מ שיעריך את מצבך וישלול בעיות שונות. בהצלחה!
הי אסנת גם לי מקרה דומה בערך אחרי מועד הביוץ דימום קל,האם יתכן כי מדובר בהשרשה? או להיפך? מצפה לתגובה ממי שיודעת במה מדובר. תודה מראש.