קוצר נשימה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 13 ובנוסף לבחילות והקאות שאינן מפסיקות(עד כדי קבלת עירוי) בימים האחרונים אני סובלת גם מקוצר נשימה אפילו מפעולות פשוטות כמו מקלחת, עליה במדרגות וכ"ו.(מעולם לא סבלתי מבעיות נשימה קודם לכן). עפ"י הרופא מדובר בהשפעה של ההורמונים. האומנם כך? האם יש משהו ע"מ להקל? תודה ענת
לקריאה נוספת והעמקה
תלונות אלו של קוצר נשימה גם במאמצים קלים (מקלחת) הינם תלונות חריגות . פני לבירור - סד',אק"ג , בדיקת גזים בדם עורקי. יש לשלול גם סיבות נדירות יותר כמו -תסחיף ראתי (לא שכיח בשלב זה של ההריון)