חום בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע 20 חליתי במחלת השפעת. החום הגיע ל- 39 מעלות. עשיתי בדיקות לשלילת וירוסים. האם יש סכנה בחום גבוה בשבוע 20. השתמשתי בדקסמול להורדת חום, אך עד שלקחתי ועד שהוא השפיע יתכן ועברו כמה שעות.
הי יעל, מכיוון שטופלת בתכשיר להורדת חום ואני מקווה שתשובת המעבדה תשלול וירוסים למיניהם, אין סיבה לדאגה. תהיי בריאה ובהצלחה!
רוצה להרגיע אותך גם. בשני ההריונות חליתי עם חום גבוה. וטפו טפו טפו הכל בסדר! חשוב רק לשים לב לא לקחת דקסמול קולד או סינוס- הם אסורים להריון! דקסמול רגיל 3 ביום- אין מה לדאוג.
החום עצמו לא מהווה בעיה. יש לבצע (כמו שעשית) בירור ויראלי ומעקב לפי הצורך. המשך הריון מוצלח