Dr.Gidoni - Help from NY
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
I am 10 weeks prg and live in NY I am concern since it is not common here to make all the test that I know of for example I have triple screen on week 15 US for fetal anatomy around week 18 and if needed MEI SHAPHIR later is this really enough? Are you familiar with a cliniq in NY (Manhattan) that I can trust. thank you so much.
מעקב ההריון שהוצע לך בניו-יורק הינו מספיק . במידה ואת מעונינת בבדיקות נוספות אני משוכנע שתמצאי רופא שיהיה מוכן לבצע סקירת מע' מורחבת מוקדמת ואת יתר הבדיקות באופן פרטי. לצעיר אינני יכול לסייע לך באיתור רופא. הצעה- נסי לחפש גינקולוג ישראלי או ישראלי לשעבר (יש כאלה בשפע ביבשת הגדולה )