אחוז ההצלחה!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב: אחרי הזריקות (מונוגון וכוריגון) שקיבלתי התברר שיש 4 זקיקים . האם יש סיכוי שאכנס להיריון (הערה שאין שום בעיה לי ולבעלי) עם אחוז ההצלחה? ואם לא מה הנסיבות לכך מבחינה רפואית? אני מקווה שתסביר לי, וגם האם הזריקות מפעם ראשונה מגדילות את השדיים ומתיי זה מתחיל להשפיע? עם כל התודה לך...
למתענינת שלום, המידע החשוב ביותר חסר- מהו גילך ? , היו לך הריונות בעבר ? לידות ? לגבי הגודש בשדיים- זוהי תופעת לוואי מוכרת של הטיפול
שלום אני בגיל 24 וזאת הפעם הראשונה לזריקות ואין ילדים וגם התחתנתי לפני 6 חודשים. (ובקשר לבעייה שלי: שלא מקבלת ווסת בכלל אך ורק על ידי התרופות כי ה FSH אצלי נמוך ועל ידי הזריקות שציינתי אני יכולה לכנס להיריון.. עם כל התודה...