דימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בשבוע השמיני, ועדיין אני מדממת, הרופא בדק וראה שיש דופק לעובר אני חוששת שמשהו לו בסדר
לקריאה נוספת והעמקה
גם לי היה דימום (דמוי מחזור) בשבוע דומה. אחרי שהרופא בדק שיש דופק לעובר ושצואר הרחם סגור, ההמלצה היתה לנוח בבית במיטה ולא לעשות שום מאמץ גופני (חוץ מזה אין עוד הרבה מה לעשות). הדימום אכן פסק לאחר מספר ימים.
מצב זה נקרא "הפלה מאיימת" - עלייך להמנע במשך שבוע ממאמץ,קיום יחסי מין . למעלה מ- 75% שהדימום יפסק וההריון יסתיים בהצלחה. יש לוודא סוג דם ובמידה ומדובר ב- RH שלילי לקבל זריקת ANTI D