צירים???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בשבוע 32 ומהבוקר אני מרגישה כאבים כמו כאבי מחזור החולפים כעבור מספר דקות בתדירות של 20 דקות בערך . כמו כן הבטן שלי קשה מאוד. מה זה אומר? האם אלו צירים מדומים? האם לגשת לבית חולים? תודה
אלו אכן יכולים להיות צירים מדומים, אך אפילו צירים אמיתיים, במיוחד אם הם לא נעלמים לאחר שתיה מרובה ומנוחה וכן תדירותם סדירה. לפיכך כדאי לך לגשת להבדק (עדיף בבית חולים) ע"מ לעשות מוניטור ולבדוק את מצב צוואר הרחם. סביר שהכל בסדר, אך לא כדאי להתעלם מן התופעה, שכן אם אלו צירים עדיף לנסות ולטפל בהם כמה שיותר מוקדם. בהצלחה עידית
בשבוע שלך לא משחקים משחקים, ולא מנחשים ניגשים מיידית למיון כדי לבדוק מה קורה.
התשובה תנתן רק לאחר בדיקת רופא כולל ניטור צירים