האם אני בהיריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב: אני בת 24 מקבלת זריקות "מונוגון" וזאת הפעם הראשונה בזה. ביום השישי קיבלתי זריקת ה"כוריגון" ואמר הרופא שבימים השלושה הבאים הן הביוץ. אני שואלת: אם אני אעשה בדיקת שתן אחרי ה"כוריגון" ב3 ימים (כלומר ביום שלישי) זה יופיע אם יש הריון או לא? או עליי להמתין עד תקופת המחזור שהיא ב 20- לחודש?
הי 777888, מוקדם מדי לעשות בדיקה ביתית. לאחר מתן כוריגון מומלץ לעשות בדיקת דם רק לאחר 14 יום מההזרקה כלומר: יש לך עוד זמן, ודאי לבדיקה ביתית. בהצלחה!
המתיני לפחות 10 ימים מהזריקה של הכוריגון לפני בדיקת הריון בשתן