ביוץ-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. לי יש וסת סדירה כל 30-31 יום. הפרשה שקופה התחילה להופיע לי במשך 3 ימים 12 -15. קיימנו יחסים ביום ה-12 וה-14 בלילה, בלבד. 1. אחרי כמה ימים של ההפרשה השקופה מגיע הביוץ? 2. היום היום ה-18, האם יש טעם לקיים גם היום יחסים או שכבר מאוחר מדי? למעשה יום הביוץ אמור להיות ביום ה-17 לא? 3. האם יש סיכוי שבכל זאת נקלטתי היות והזרע נשאר 48-72 שעות בגוף? אנא ענה לי על כל שאלותי , אני מנסה כבר כמעט שנה להיכנס להריון. תודה רבה.
במידה והמחזורים אצלך הם בני 30-31 יום הרי הביוץ חל אצלך ביום 17-18 . ההמלצה לקיים יחסים החל מ- 3 ימים קודם לביוץ ועד יומיים לאחר הביוץ בתדירות של אחת ליומיים, כלומר אצלך מיום 14 עד יום 20 . בהצלחה