בעיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי מחזור בתאריך 5.2.02 לאחר 33 יום קיבלתי מחזור אבל מוזר היה לי דימום קל ביותר ולאחר מכן הפסיק הדימום מזה יכול להיות האם אלה סימני הריון? האם זאת בעיה? אם יש למישהו השערות שינסה לעזור לי במתן תשובה תודה
אפשרות אחת-יתכן ומדובר ב"דימום של תהליך ההשרשה" , במידה ואת חשה גם בגודש בשדיים( כמו לקראת ווסת) שלא חלף עם הדימום, בחילות או שהינך חושדת בהריון בצעי בדיקת הריון בשתן עם קיט ביתי . אפשרות שניה- סטיה של מועד הווסת שהינה בגדר הנורמה, שוב רק בדיקת הריון תשלול/תאשר את האבחנה