"פצעי בגרות" בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כרגע בשבוע ה-28 להריוני. עד עתה, טפו טפו, ההריון עובר ללא כל בעיות. בשבועיים-שלושה התחלתי לסבול מתופעה של חצ'קונים בפנים, בגדלים ובאזורים שטרם נראו קודם... מה אני יכולה לעשות בנידון? האם שימוש בתכשירים הרגילים מותרים בהריון? אני מודעת להורמונים המשתוללים שלי, אבל גם בהריון חשוב לי להראות אסטטית ומטופחת. תודה!!
אוקסי, מותר. וגם אקנה-מיצין (אקנטרים) - מותר וגם יעיל. יש עוד תכשירים שמותרים בהריון, לא זוכרת כרגע, אבל הרופא המטפל שלך בוודאי יודע. בהצלחה!