אולראסאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם אולטראסאונד וגינאלי מותר בשבוע החמישי להריון ובשבועות הבאים? זהו הריון יקר לאחר טיפוליפ ולא הייתי רוצה לסכנו...
לא רק שמותר אלא אין גם שום דרך אחרת לראות שהכל תקין בשבועות הראשונים... היי רגועה, בהצלחה!
כל האולטראסאונד שביצעתי עד עכשיו (שבוע 15) היו לא וגינליים . לא נראה לי שבדיקה וגינלית מזיקה, אך יש לך גם את האופציה השנייה. זו טעות לומר שאפשרית רק בדיקה וגינלית טל
זה מה שאמרה לי הרופאה שלי® שהרחם עדיין לא עלה מספיק כדי שאפשר יהיה לראות משהו בא®ס לא וגינאלי ושהמצב יהיה כזה עד שבוע ¹ בערך®®®