הפלה - לרופא ומי שיודעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני באיחור של שבוע במחזור (סדיר בד"כ) עשיתי בדיקה בערכה ביתית וגיליתי שאני בהריון מתוך אילוצים מחייבים אני נאלצת לעשות הפלה, שאלתי היא האם זה מוקדם מידי או שניתן בשלב זה כבר לעשות זאת, כמו כן האם ידוע לכם על רופא פרטי שעושה הפלות מאזור תל אביב? תודה.
דני אני מצטערת לשמוע על כך. את צריכה לגשת לגניקולוג שלך, שיפנה אותך לועדה להפסקת הריון, וכמה שיותר מוקדם יותר טוב . כמו שאת יודעת לא ניתן לעשות הפלה בישראל ללא אישור המדינה. לאחר שקיבלת את אישור הוועדה הרופא שלך בטח ימליץ לך על רופאים טובים באיזורך. בהצלחה.