ממש ממש ממש דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי 1 זאת רוני שוב משלשום , היום שוב בדקתי שתן עם ערכת הביוץ מדיטסט והיא מראה שני קוים כלומר מתקרב ביוץ עד כמה שהבנתי מההוראות . רציתי לדעת תוך כמה זמן יגיע הביוץ כי אני ממש בבעיה בעלי מחוץ לעיר אז תענו לי כמה שיותר מהר בנות כך אולי אוכל עוד להקפיץ אותו הביתה (איזה לחוצה אני!!!) תודה רוני
רוני הי, ממה שאני הבנתי מהבדיקה הזאת זה אומר שאת ביום ביוץ או 24 שעות לפני . גם אני עשיתי את הבדיקה הזאת החודש ויומיים אחרונים היו לי שני קוים כאשר אתמול ממש הרגשתי זה היה יום הביוץ אז אולי כדאי לך להקפיץ את בעלך הביתה בהצלחה
אפרת ! שוב הסתכלתי בהוראות וכתוב שם שקו ה -T צריך להיות כהה יותר מקו ה -C ואצלי הקו הכהה יותר היה ה - C וה -T בהיר יותר שזה מה אומר? אני כבר ממש מבולבלת כי הערכה הזו אמורה לתת התראה של לפחות 24 שע' לא? ואני עדיין לא בקו הכהה הנכון אנא עני לי. רוני