אולטרא סאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 32 להריוני ועברתי בדיקת אולטרא סאונד היום. בבדיקה הכל היה תקין חוץ מזה שנצפתה ציסטה באגן ליד שלפוחית השתן של העובר. ברצוני לדעת מה ההשלכות לגבי ממצא זה והאם יש לנו ממה לדאוג? כמו כן הרצוני לציין שהטכנאית שבדקה אותי לא ידעה לענות לי מה פירוש ממצא זה ובקשה ממני לפנות עם בדיקות אלו לרופא המטפל. כמו כן בכל בדיקות המעקב האחרות וכן בסקירת המערכות הכל היה תקין אודה לתשובתך המהירה.
הי אתי, כדאי לך לפנות לפורום אולטרה סאונד במיילדות ושם יענו לך בצורה מקצועית. בהצלחה!