ערכת ביוץ אמינה??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי התחלתי אתמול עם ערכת הביוץ של מדיטסט עד כה שלילי אני נמצאת ביום ה - 11 קיבלתי מחזור ב 25.02. ומזה יומיים יש לי כאבי ביוץ או מחזור מה קורה ? האם יכול להיות שיש ביום והערכה אינה מזהה זאת? מה שגם נראה לי מוזר זה ביוץ בשלב מוקדם כ"כ אנא דעתכן רוני
אצלי הביוץ היה ביום ה-18 ליום הראשון של הוסת וגיליתי את זה רק אחרי שקניתי ערכה שנייה.
היי רוני, גם בדקתי בעזרת 2 חבילות של ערכה והביוץ חל ביום ה 17 למחזור האחרון, אל יאוש. תמשיכי לחפש - זה יגיע... בהצלחה