התנהגות מוזרה של רופאת נשים..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריו בשבוע ה-27 סובלת מורידים היסטרים ברגלים ובאזור הפות. לאחרונה אני סובלת מאד מאד מגרד בכל אזור המפשעה והנרתיק... הגיוני שיש מבקום פיטריה אבל פעמים בביקורי אצל רופאת הנשים שלי היא בעקשנות לא רוצה לבדוק אותי ורק נותנת לי את כל המשחות הקיימות בשוק.. כולל נרות לנרתיק למרות שבפעם האחרונה הראתי קצת עקשנות להיבדק ,אולי זה לא פיטריה ואז חבל לקחת סתם תרופות.. (אך היא בשלה טוענת שאין לה צורך לבדוק...) אני לא מאד היסטרית אבל ההתנהגות של הרופאה ניראת לי מוזרה לא?! בכל זאת אני הולכת לגיניקולוגית ולא לפסיכולוגית... מה עושים?
להחליף רופאת נשים ויפה שעה אחת קודם!!! וזיכרי... זו זכותך המלאה (וחובתך!!!) להיבדק. בהצלחה!!!!