האם אני בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי את הוסת האחרון ב - 5.2.02 עד היום לא קיבלתי מחזור יש לי רגישות בפיטמות וכאבי בטן חלשים בבטן התחתונה עשיתי בדיקת דם בתאריך 4.3.02 ובדיקת יצאה שלילית האם לגשת לעשות בדיקות שוב האם יתכן שאני בהריון המזחור שלי נע בן 28-30 יום תודה על התשובה
היות ובחודש פברואר יש רק 28 ימים, הרי שרק היום עברו למעשה 30 יום מאז המחזור האחרון שלך. הסימנים שאת מתארת עשויים להיות סימנים של תחילת הריון, אך באותה מידה הם עשויים להיות סימנים של ווסת מתקרבת. אם המחזור לא יגיע בימים הקרובים אני מציעה לך לחזור על הבדיקה ביום ראשון, ומקווה שעד אז אם אכן יש הריון תהיה תשובה חיובית. בהצלחה!