ביופסיה עם הרדמה מקומית בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לאחרונה נאמר לי שעלי לעבור ביופסיה עם הרדמה מקומית להסרת נגע בלשון . כששאלתי את הרופא שאחראי לביופסיה האם מותרת הרדמה מקומית בזמן הריון ( בשבועות הראשונים בפרט ) הוא טען שאין בעיה. אשמח לקבל חוות דעת נוספת על מנת להרגע. בתודה מראש
הי אדווה, אין בעיה לעבור את הפרוצדורה הזו כשאת בהריון- זה בדיוק אותו הדבר אם תעשי עכשיו טיפול שיניים והרופא יעשה לך הרדמה מקומית. בהצלחה!
וענית לי על שאלה נוספת בקשר לטיפולי שניים :)