מקלחות חמות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה5-6 להריון, אני מתקלחת במים מאוד חמים, רציתי לדעת אם מזיק, ואם כן איזה נזק יכול להיגרם ?? תודה
דסי, מקלחות חמות (כמו אמבטיות חמות) מעל 39 מעלות צלסיוס, זה לא מומלץ ויכול להזיק. איך? מים חמים מרחיבים את כלי הדם. בזמן הריון ובמיוחד בשלושת החודשים הראשונים מחזור הדם מומרץ גם ככה וכלי הדם מתרחבים משום שנפח הדם גדל על מנת לספק דם גם לעובר בתקופת הגדילה מואצת שלו, כך שהוספה של הרחבת כלי הדם במקלחת או אמבטיה יכולה להביא לתחושת עילפון בקיצור, לא מומלץ.
אומרים שאמבטיות חמות עלולות לגרות לבעיות במערכת העצבים של העובר. האם הדבר נכון גם לגבי מיקלחות חמות?