העלמות תחושות הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 9, כבר נצפה עובר ודופק ברור. בשבועיים האחרונים חשתי סימני הריון ברורים כמו בחילות, רגישות בחזה. ביומיים האחרונים הסימנים נעלמו. האם זה יכול להעיד כי משהו לא תקין. בעבר היו לי שתי הפלות בשבועות מוקדמים יותר ואני חוששת.
שבוע 9 הוא שבוע שבו די נורמלי שנעלמות תופעות ההריון. מצד שני, ברור שעם נסיונך המר כל דבר כזה יכול להלחיץ מאוד. לכן הייתי ממליצה לך לגשת לרופאך ולבצע אולטרסאונד (או לקבל הפנייה לאולטרסאונד), ולו רק בשביל השקט הנפשי שלך. מאחלת לך הריון קל, נעים ובריא, עד לסוף הטוב בשבוע 38 לפחות!
עינת, אם נצפה דופק בעובר הסיכויים שמשהו אינו בסדר הם קטנים מאוד אני ממליצה לך למרות זאת על מנת להיות רגועה לגשת לעשות אולטראסאונד כדי לראות שאכן הכל בסדר.