בעיה בחלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה- 17 להריוני הראשון. יש לי תאומים. בבדיקת חלבון עוברי שנערכה לי נמצא כי הסיכון ל- D.S במועד הלידה לפי הגיל והבדיקות הוא 1:41 (לפי הגיל בלבד הסיכון הוא 1:584). בדיקת שקיפות עורפית היתה תקינה אולם זאת ללא בדיקת דם (עקב הריון מרובה עוברים). שאלתי היא: מהי המשמעות של ערכים אלה? האם הם לגבי שני העוברים? מה מומלץ לעשות? אנא...
בדיקת חלבון עוברי היא בדיקת סקר בלבד, וייתכן שהחישוב נעשה ללא התחשבות בעובדה כי מדובר בשני עוברים. צריך להתייעץ עם הרופא שלך.