נוגדן K
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התבשרתי בדיקת דם כי יש בדמי נוגדן K (אני נמצאת בשבוע11) . רציתי לדעת מה זה אומר? מה יכול להגרם לעובר בעקבות זה? כיצד נדבקים? האם זה דורש הפסקת הריון? הרופא לא ידע לתת לי תשובות מדוייקות כרגע. לחוצה נורא! הוא גם שאל האם הילד הראשון שנולד לי הוא גם מאותו אבא.. למה התכוון? ומה זה קשור?
בדמינו מספר נוגדנים השכיחים הינם ל- A,B, O, AB ויש גם ל- D,C,E . בנוסף ישנם נוגנים שכיחים פחות . אינני מכיר נוגדן K , קיים נוגדן Kell . פני עם התוצאות לרופא לקבלת תשובה מדויקת
מה זה הנוגדן KELL?