שאלה לד"ר- גיל ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר יקר אם אני יודעת בוודאות כי יום הביוץ חל בתאריך 16/2/02, (תאריך הווסת האחרון שלי היה ב- 1/2/02). ואני יודעת בוודאות כבר שאני בהריון, האם גיל ההריון הוא שלושה שבועות או חמישה שבועות כפי שהרופאים סופרים? האם הרופאה שלי תתחשב בספירה אם אומר לה מתי היה לי ביוץ? (אני יודעת כי השתמשתי בערכת ביוץ) תודה נתנאלה
גיל ההריון מחושב חפי היום הראשון בו החל המחזור האחרון אלא אם אולטרה סאונד ראשון המבוצע בשבועות 7-12 מראה כי יש לשנות זאת