שאלה לנירה - תה מנטה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי נירה, ראיתי שכתבת למישהי שאסור לשתות תה מנטה בהריון - אשמח אם תוכלי לפרט למה ומאיפה המידע (אני מאוד אוהבת מנטה :( האם זה רלוונטי לכל תקופת ההריון? תודה.
אירית יקרה, באותו היום עניתי לבחורה על הפסקת הנקה והתשובה התבלבלה- תה מנטה בתכונותיו מייבש ומשתמשים בו למקרי עודף חלב או כאשר רוצים להפסיק להיניק. רוב סליחות על ההטעיה, המשיכי לשתות בכיף! תודה ששאלת שוב נירה.
אירית אם רק תוכלי להפנות אותי למיקום השאלה. הייתי רוצה לחזור לאותה הבחורה ולעדכן גם אותה.