שבוע 30 ותופעה לא נעימה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע ה- 30 וזה זמן רב שאני סובלת מתחושת אי נוחות באיזור הפות. אין לי תופעות של גרד או צריבה. התופעה היחידה היא שבעת שאני מכווצת את הנרתיק פתח הנרתיק כואב כאילו שהוא משופשף. הרופאה נתנה לי אגיסטן שלא עזר וגם הידרואגיסטן שגם לא עזר. מה יכולה להיות התופעה, אני חוששת להגיע עם מצב כזה ללידה. אני רוצה לציין כי מצב זה אף מקשה חדירה. באופן כללי אני נוטלת מולטי בליון אסידופילוס של סולגאר, פרנטאל וחומצה פולית.
יעל, זה נשמע כמו פטריה שניתנת לטיפול בעזרת משחות וכדורים. אם האגיסטן לא עוזר כנראה שזו לא הפטריה הזו חיזרי לרופאה שלך שתיתן לך טיפול אחר.