רמת בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם בטא 359 באיחור של 5 ימים איננה נמוכה מדיי?? תודה
הי ד, הערך הזה מראה שההריון מאוד צעיר. בעיקרון, הבטא ,בתחילת הריון, צריכה להכפיל את עצמה כל יומיים כך שאם את רוצה את יכולה לעשות מעקב אחריה. בהצלחה ומזל- טוב!
אין כמעט "נמוך ו"גבוה" ברמות בטא. הטווח הוא מאוד רחב. הנה לך לינק עם טווחים נורמליים של בטא יחסית לגיל ההריון: http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html כמו שאת רואה הטווח הנורמלי ל-28 ימים לאחר היום הראשון של המחזור האחרון (שזה היום הצפוי למחזור הנוכחי) הינו 3 עד 426, והטווח הצפוי ל-35 ימים לאחר המחזור האחרון (כלומר שבוע איחור) הינו 18 עד 7340, כלומר אפילו אם הבטא שלך היתה 18 זה עדיין היה נורמלי לשלב בו את נמצאת. מאחלת לך הריון קל, נעים ובריא!