דופק עוברי - האם מרגישים ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם אמורים / ניתן להרגיש דופק עוברי ? בבדיקת אולטרסאונד שעשיתי נאמר לי שלפי האולטרסאונד אני באמצע שבוע חמישי , (כאשר לפי החישוב שלי הייתי באמצע שישי) ואין סיבה לדאגה שלא שומעים דופק . הבדיקה הבאה שלי היא בעוד שבועיים ואני קצת במתח ושאלתי היא האם אנו מרגישות בזה לבד ? תודה לכן.
רינת יקרה, לא ניתן בשום שלב להרגיש את הדופק העוברי (אפילו כדי לשמוע אותו יש צורך בציוד מיוחד). אכן, אין סיבה לדאגה. לפעמים אפילו רק בשבוע 7-8 מבחינים בדופק. אם חוץ מזה הכל בסדר, המתיני בסבלנות וגם זה יגיע...